Dator sönder

Hej! Nu är jag hemma från skolan som jag har varit i en kvart ungäfär. I skolan hade vi som vanligt på tisdagar läsning, no, matte, lunch, bild, samling och engelska. Slutade halv tre, då väntade jag med Louise och Louise. Vi skrattade, fotade lite fina bilder (hahah) och lite så. Sen så missade vi bussen vid tre så jag och Louise tog bussen vid kvart över istället och när jag kom hem åt jag mellis. Och nu är jag jätteirriterad för min dator är sönder.. Så sitter vid iMacen nu. Såå.. Rickard får nog ta och kolla på min dator imorgon. Alltså kolla på NO:n idag så laddade min dator ur och då laddade jag den med min laddare och då stod det att den hade 1% batteri hela tiden och jag laddade den i en timme. Sen på engelskan så satte jag i laddaren och man kunde inte sätta på datorn. Så.. Men nu så ska jag kolla facebook och sådär. Vi hörs lite senare! Puss och Kram ♥


Kommentarer
Postat av: simone

haha så har jag också haft, de är inte datorn de e fel på.byt laddare bara :)))

2011-05-17 @ 18:35:10
URL: http://simonerydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0