Tuesday

Hejsan! Nu sitter jag vid köksbordet med Tilda och åt mellis för ett tag sen. Efter skolan idag skulle jag egentligen följt med Shailee, Isabel, Claudia, Inez, Louise och Ellen och bada, men jag orkade verkligen inte. Var trött och skulle knappt hinna med bussen osv.. Så nu sitter jag hemma och ska inte göra något speciellt. Idag i skolan hade vi en ganska slapp dag. Hade först läsning, matte och no. Sen lunch, bild och samling. På samlingen bestämde vi vad vi skulle göra på Klassens dag på måndag, och vi bestämde att vi skulle åka och bada. Eller om det är dåligt väder åka hem till någon och kolla på film. Men nu så ska jag göra någonting. kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0