Tisdagens

Dagens humör- GLAD! Sommarlov ju! Klagar inte direkt..
Dagens mående- Bara bra, haha.
Dagens borde-
Ingenting! Eller jo, mata kaninerna & duscha. Men det ska jag göra efter det här.
Dagens frisyr- Utsläppt, lockigt.
Dagens smink- Mascara, puder, ögonskugga.
Dagens klädsel- Först på avslutningen hade jag en vit klänning och kofta. Sen hade jag shorts och t-shirt.
Dagens planer- Först avslutning, sen hem och ta det lungt. Nu blir det dusch, mata kaninerna, och se på film.
Dagens vill ha- Marabou - och pappa köpte det.
Dagens fundering- Vad jag ska skriva här..
Dagens beroende- Tuggummi.
Dagens tråkigaste- Vädret nu!
Dagens längtan- Mycket, utomlands och så.
Dagens superduperlängtan- Danmark, paris.
Dagen låt- Born to be somebody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0