Södersved

Hejhej! Är precis hemma. Åkte först runt halv tolv till ett båtställe med hela familjen för att kolla på två olika båtar eftersom vi funderar över att köpa båt i sommar. Hoppas verkligen! Skulle vara så kul, kunna åka ut till öar och sånt. Sen åkte vi till Sickla och åt lunch på Mc donalds, sen kollade vi runt. Tilda köpte solglasögon, pappa köpte badbyxor och så. Sen åkte vi till Södersved och mötte min kusin Felix där och hans föräldrar och så badade vi (Supervarmt i vattnet!), solade, fikade och så. :) Sen åkte vi och handlade, och nu är jag hemma. Nu ska jag ut och hoppa studsmatta, sen blir det hemmalagade hamburgare. Kram ♥















Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kom på att jag tror jag varit där;)

2011-06-12 @ 19:31:58
URL: http://avlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0