Min dag

Hejhej! Nu så kom jag nyss hem från Gröna lund, och har ont i min tå. Jag har världens nageltrång, kan knappt gå.. Trust me, det här gör ont! En annan sak jag är arg över är att min mobil är sönder. Man kan inte starta den hur jag än laddar den. Så nu ska jag ha pappas gamla mobil. Idag var jag ju på Gröna lund. Vi åt på mc donalds först, sen åkte vi lite karuseller och sånt. Åkte jetline 2 gånger, rockjet 2 gånger, popexpressen 1 gång, uppskjutet 2 gånger, twister 1 gång, blåtåget 1 gång och kanske något mer. Hade kul i alla fall! Snart ska jag äta middag, sen kommer Ellen hit och sover här! Kuligt! :D Men nu så ska jag nog äta snart, Kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj, såg nu att din telefon är sönder men jag messade dig förut och så här skrev jag:

Hej! Imorgon ska vi ha dop för Estelle, Julia ska komma och jag undrar om du också vill komma. Efter blir det fika och så! Kram<3

2011-06-05 @ 00:13:03
URL: http://avlovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Förlåt, jag var inte inne på datorn mer innan dopet, det började kl. 3 iaf. Men vi kanske kan ses någon dag?! Kram<3

2011-06-05 @ 23:19:22
URL: http://avlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0