Läs om ni orkar eller vill

PERSONLIGT
Namn: Ebba
Längd: 150 typ. Jag vet att jag är superlång.. (haha.. eller inte)
Skostorlek: 36..
Hårfärg: Blond.
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej, jag trivs här.
Vilka shampoon använder du: Loreal paris elvital.
Vilka parfymer använder du: Clean.
Vad är du rädd för: Döden, mördare och sånt.
Gillar du att tvätta: Brukar inte tvätta, men nej tycker inte om det.
Gillar du berg- och dalbana: Yes, i love it.

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Njae.. Inte jätteofta, men det händer ja.
Skrattar du ofta: Jaapp.
Hur känner du dig just nu: VARM. Det är 4050505 grader i mitt hus.. känns det som.
Hur har du mått den senaste tiden: Bra!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Nej, inte vad jag vet.
Blir du lätt förälskad: Nej.
Är du kär i kärleken: Haha, fattar inte riktigt..
Tror du på ett för alltid: Ja, oftast.
Är du förälskad just nu: Nope.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Ingen.

ÖVRIGT
Har du en bästavän: Ja, eller jag har några stycken ALLRA bästavänner.
Hur sminkar du dig: Inte så mycket, på sommaren sminkar jag mig inte överhuvudtaget. Annars har jag mascara, puder.
Vilka hemsidor är du medlem på: Haha, är medlem på supermycket saker som jag aldrig är inne på. Men det jag använder nu är väl facebook, blogg.se och sånt.
Hur många kontakter har du på din mobil: Har inte alls många eftersom min mobil gick sönder förra veckan.

FAVORITER
Mat: Tacos, kött och pommesfritt, lasagne och mycket mer.
Läsk: Julmust, päroncider (alkoholfri), iskall cola m.m.
Film: Never say never, 50 first dates m.m
Skådis: Vet inte..
Sångare: Justin bieber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0