Fredag

Hejhej! Bara jag som ser att blogg.se har ändrat sig lite? Eller där det står: "Blogg, skapa, arkiv, design och inställningar" har förflyttat sig åt höger? ;) Haha, jaja! Idag var det en väldigt kort skoldag från halv tio till elva. Då åt vi lunch i skolan, sen åkte jag, Isabel och Shailee och köpte lite dricka och sånt. Köpte en päronfestis och en liten marabou. Sen gick vi till sjön och mötte Hanna, Gabbe, Louise, Cleo, Ellen och Inez. Sen badade vi, solade, pratade och sånt. Sen mötte vi Elin, Ronja och Louise också. Sen vid tjugo över tre körde Ellens pappa hem mig. Nu är jag hemma och är trött. Ska nog gå ut och sätta mig i solen ett tag snart. Måste bli brun! Hah, bloggar senare. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0