Tråk



Vad heter du? Ebba
Hur gammal är du? 14
Var kommer du ifrån? Stockholm
Har du en mamma? Japp
Har du en pappa? Ja
Har du några syskon? Ja, tre stycken. Två lillasystrar och en lillebror.

SENASTE GÅNGEN... 
Du var utomlands:
I somras när jag var i Frankrike.
Du åkte buss: Idag när jag och Ellen köpte glass.
Du åkte taxi: Oj, det var rätt länge sen..
Du åkte bil: Idag också, följde med pappa och handlade.
Du åkte tåg: Det var också jättelänge sen.
Du smsade någon: Min mobil har varit urladdad hela dagen, så det var nog igår.
Du ringde någon: Idag.


HAR DU NÅGONSIN...
Hoppat studsmatta:
Ja, såklart! Gjorde det idag.
Ätit fiskbullar: Yes, men tycker inte om det.
Tagit kort på dig själv: Haha, sjäälvklart.
Trillat när du åkt skidor/snowboard: Gudja.
Varit rädd för tomten: Tror jag var det när jag var liten.
Varit i Thailand: Ja, två gånger.
Läst en bok över 200 sidor: Ja.
Har du sjungit karaoke: Ja.
Fastnat med tungan i en lycktstople: Haha, nej.. men när jag gick på dagis så fastnade jag i ett räcke.. jag var tvungen att testa. Hahahaha. Alltså jag var ca. 4 år.

FAVORIT...
Band/artist:
Justin Bieber.
Låt: Breakeven, Pray m.m.
Mat: Tacos, oxfilé osv.. osv..
Dryck: Mjölk, påsk/julmust, champis, cola, saft & juice.
Årstid: Sommar!
Dag: Fredag & lördag.
Glass: Ben and Jerrys cookie dough.
Godis: Surisar & marabou.
Klädaffär: H&M, Zara, Bikbok.
Film: Ojoj, har många. Bla. Holiday, 50 first dates m.m.
Bok: Pretty Little Liars - serien. (läser den på svenska)
Kändis: Justin Bieber..
Plats/ställe/land: Thailand, USA (inte för jag varit där men det verkar fint..), hemma, kompisar, Gotland m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0