Påsklov dag 1

Godmorgon!

Måndag idag, första dagen på Påsklov (hahha, jag skrev sportlov innan). Nu är det en vecka kvar tills skolan börjar igen. Jobbigt, men snart är det sommarlov igen! :)
Just nu sitter jag och gör inte så mycket, kollar bloggar spelar o.s.v.. ska snart börja fixa iordning mig.
Idag ska jag vara med Inez, vi ska ha våran så kallade "vårdag" Haha, vi harhaft det i tre år, 4 med iår! Thaha..
Men det ska bli mys. Idag ska det bli 12 grader i skuggan så det är ju najs, för då är det typ 1 i solen.
Men jaja! Jag bloggar senare. Puss! ♥


Snart är det dags för sommar igen, åh! Längtar. Men ignorera mitt face, pollenochskit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påsklov menar du väll??

2011-04-18 @ 09:20:50
Postat av: Karro

*Påsklov ;)

2011-04-18 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0