Lista - Ellen

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans, linne, långärmad tröja, skinnjacka, converse.
Vad använder du just nu för skor: Converse.
Favoritfärg på kläder: Svart, puderrosa, vit.

Tumblr_liq9dyumti1qhgnmto1_500_large

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Ingen aning.
Du gick på bio med: Kommer inte ihåg, var rätt länge sen.
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Mamma

Tumblr_lidnqu2k0r1qafgk9o1_500_large

Senaste
Låt du hörde:
Iris
Film du såg: Ramona & Beezus
Mat du åt: mat: Wok godis: Marabou
Kram: Lina
Känslan: deppmode
Resa: Kanarieöarna
Glädje: Idag
Boken du läste: En komikers uppväxt
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Lina
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig, vad jag minns.
Gången du var utomhus: När jag kom in ifrån bilen.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela.. Oj, 5, 6 år sen innan mina föräldrar skildes.
Saken du köpte:
Sak för håret.

Tumblr_ljcrracwjy1qh5mi4o1_500_large

Om dig

Namn: Ellen
Smeknamn: Har inget..
Syskon: Stella & Victoria
Hårfärg: Cendré
Ögonfärg: Melerade, blå, grön, grå..
Skostorlek: 38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0