Långfredag



Nu sitter jag i sängen med min sovtröja på såklart.. Åt nyss frukost, blev två ostmackor och apelsinjuice.
Idag så har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Det i alla fall långfredag idag för er som inte visste det ;) Men tror inte jag hittar på något speciellt. Är lite irriterad för att det är dåligt väder, jättemulet utanför. Det som skulle vara 15-20 grader idag. Fast det kanske blir bättre väder på eftermiddagen.

Det var lite jobbigt i morse också för Valter väckte mig tjugo i åtta. Jag som var så trött och ville sova.. Men har jag väl vaknat har jag väldigt svårt att somna om. Men nu så ska jag fortsätta lyssna på musik, kolla facebook o.s.v.. Sen blir det nog att fixa iordning lite, och kanske går ut och hoppar studsmatta eller nåt? Jaja. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0