Klockan åtta hos stjärnorna

Hejsan. Nu sitter jag i min säng och kollar på tv. Just nu är det "Klockan åtta hos stjärnorna", ett nytt program som är ungäfär som halv åtta hos mig. Ska troligtvis inte till tandläkaren imorgon för att mamma och pappa kunde inte så ja, det blir troligtvis nästa vecka eller något sånt! Så imorgon blir det en väldigt rolig dag, utan tandläkaren vilket jag är glad över. Gillar inte att gå till tandläkaren, fast vem gör det egentligen? Så imorgon blir det en skoldag fram till 15.10, sen åker jag och Ellen nog hem till mig och gör lite grejer. (Fotar? hoppar studsmatta?) Sen sover hon hos mig! Blir superroligt. Men nu ska jag fortsätta se på tv. Sen blir det att fixa tills imorgon. Ska nog sova om en och en halvtimme, men bloggar säkert lite senare. Puss och Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0