Glee music rules

Hejhej, är hemma från Ebba nu, vi blev klara med våran presentation om choklad, hah.. Förlåt men, det låter så roligt att vi har en presentation om choklad. Men iallfall! Sitter just nu och lyssnar på Glee musik. Älskar glee, är inte beroende av det, men jag älskar det fortfarande. Både serien och musiken. Till middag ska jag äta en sak som i sig kanske är ganska äckligt, men jag tycker det är jätte gott. Fiskbullar & potatis! Haha, det låter ju bara jätte vidrigt, men jag tycker det är mumma. Men nu är det mat! Bloggar efter maten, å juste.. IDAG ÄR DET DESPERATE HOUSWIFES! Wiiiee, sen är det ju cougar town också. Men nu är det mat. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0