Våran dag

Hejhej! Uppdataringen har väl inte varit sådär superbra, men jag ska inte klaga på det för vi har faktiskt inte haft tid. Idag så var det skola somvanligt, vi hade först engelskaprov som gick ganska bra. Sen var hade vi dubbelektion SO och då fick vi kexchoklad och kollade på filmen "The day after tomorrow", lite läskig faktiskt. Efter skolan blev jag, Ellen, Inez och Lina skjussade hem till Ellen och då spelade vi sims, lagade spagetti och fiskpinnar och sen hoppade vi stusdmatta. Trevligt, trevligt. Nu kom jag och Ellen precis hem till mig, vi ska snart äta tacos och ikväll sover hon hos mig. Vi måste tyvärr gå upp halv åtta imorgon eftersom vi ska plocka skräp med klassen. Menmen! Vi tjänar ju pengar till klassresan i nian. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0