För er som har tråkigt som jag.

FAVORIT SAKER

Glass: Ben & Jerry's
Musik: Jag älskar verkligen typ sorliga låtar, lever för dom. Iris är min favorit :)
Färg: Karibien blå.
Film: Jag är besatt av tonårsfilmer, love them. John Tucker must die, She's the man o.s.v..
Språk: Usaiska som jag säger..
Länder: Aldrig vart, men Thailand.
Städer: Vet inte ;l
Skolämne: Musik, bild, so..
Mat: Oxfilé & Klyftpotatis.
Sport: Oj, sport ässent rälly maj thing. Men fotboll.
Såpa: Vet inte riktigt.
Tv Program: VAMPIRE DIARES!!!
Efterrätt: Kladdkaka
Band: The script typ.
Idol: Mina idoler är typ inte kändisar, utan det är liksom vanliga människor jag "känner" Nejmen, inte idoler, men jag ser upp till vissa : )

Klädesplagg: En klänning från Veromoda, mina jeans, ett par shorts o.s.v.
Affär: Veromoda, Zara, Bikbok.
Kex: Ballerina kladdkaka
Chips: Grillade chips, eller.. Gills Pommes Pinnes? :D
Läsk: Jul & Påsk must
Bil: Gillar typ alla bmw, svarta.
Egenskap hos annan människa: Omtänksam, sinne för humor (min humor är rätt cp) kunna vara seriös, men samtidigt kunna släppa loss ibland.. ;) Haha..
Modell: Vet inte, är inte så insatt i det där..

 

Saker som jag verkligen hatar!

Språk: Ryska, polska, turkiska. Haha, vill veeerrkligen iiiinte låta rasistisk men jag fattar verkligen ingenting av dom språken :p
Skolämne: Matte, Svenska, engelska är några ämnen jag inte gillar sådär supermycket.
Artist: Shlagerartister..
Tv Program: Mtv program, våra bästa år, cartoon network program.
Filmer: Dåliga filmer.
Egenskap hos annan människa: Falsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0