Today

Hej! Nu så sitter och överför en massa bilder från idag, har varit med Ellen efter skolan. Kan förklara lite nogranare om min dag. Började 8.10, då hade vi gympa. Skulle göra massa övningar med Cleo, Inez och Louise. Sen hade vi språk, lunch, språk, svenska och hemkunskap. På hemkunskapen fick vi glass och marränger. Fick sluta en timme tidigare! :) Skönt! Då tog jag och Ellen bussen hem till mig och hoppade studsmatta, fotade massa bilder med hennes nya objektiv. Bilderna kommer snart! Men nu ska jag strax äta middag. Bloggar lite senare! Puss ♥

http://data.whicdn.com/images/10291565/tumblr_lfv34ycpvw1qef5huo1_500_large_150346510_large.jpg?1306772353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0