Söndag


Jag vaknade precis och nu ligger jag i sängen tillsammans med min lillasyster, eftersom hon sov i mitt rum inatt.
Om en halvtimme - timme någonting så ska jag väl gå ner och äta frukost, men först måste resten av min familj vakna. Så nu ska jag nog ta och läsa i min nya bok som jag fick igår, har inte börjat med den igår faktiskt. Anledningen till att jag inte bloggade igårkväll var för att jag duschade, åt lasagne, åt godis och kollade på film med Tilda o.s.v..

Ikväll så ska jag på Tildas dansuppvisning, och på dagen hade jag, Louise och Louise pratat om att gå på bio.
Men vet inte om det blir av eftersom jag ska på dansuppvisning. Vi får se helt enkelt. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0