Onsdag

Godmorgon! Nu så är jag snart färdig, ska bara borsta tänderna, sätta på strumpor och packa ner datorn i väskan sen är jag klar. Men det går rätt fort, så hinner blogga ett inlägg. Idag är skolan rätt slapp fast vi har en vecka den här veckan då föräldrarna får komma med en hel dag/lektion så min mamma och Vera kommer komma sista lektionen. Haha.. Fast Vera kommer nog troligtvis ligga och sova. Fast det är ju inte säkert. Sen får vi reda på våra matteprov idag också som vi gjorde innan lovet, Lasse har tydligen "hunnit" rätta dem men idag lovade han men man vet ju aldrig.
Efter skolan ska jag vara med Julia, har inte pratat om var/när osv.. Men det löser sig! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Kan jag komma till dig typ vid kvart över två? Om vi ska vara hos dig asså ;)



Kram!

2011-05-04 @ 08:00:08
URL: http://justjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0