Min lördag

Hej på er! Nu har gästerna precis åkt hem, det blev bara farmor. Sen min syssling Miranda och hennes föräldrar. Men det var trevligt i alla fall, haha. De kom runt 14.30, då fikade vi, sen hoppade jag och Tilda studsmatta med Miranda och Valter och gjorde lite sånt. Fick även försenad födelsedagspresent av Miranda, Nicke och Linda. Det var ett halsband med ett E på, sen lite småsaker. Som toffsar, hårklämma och så.

Nu så hade jag tänkt ta en dusch och sen ikväll blir det hemmagjorda hemburgare med pommesfritt. Gott!
Men nu så ska jag hoppa in duschen somsagt, Kram på er ♥


Gammal bild.. Smutsig skärm.. Konstigt finger.. Fin bild alltså, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0