Let the rain fall

Hejhej! Har eran fredag vart bra? Det har iaf min varit! Eller ganska, för vi hade lite otur med bussen. Vi sprang allt vi hade och kom precis fram och skrek och bankade, haha.. Men sen så körde den bara iväg! Dumma buss chaufför..
Men jaja, sen så åkte jag Isabel, Claudia och Louise hem till Louise och kollade på VD. Åh herregud, slutet var ju bara helt f''ked'up!? Och nu måste man vänta tills höst för nästa säsong.. Jaja, sen så vid kvart i fyra så tog alla bussen hem. Men jag hoppade av vid Ebbas station och gick hem till henne och var med henne och Louise en liten stund. Sen kom pappa och hämtade mig. Och nu är jag hemma och ska kolla på första säsongen av Vampire Diares, för jag liksom hoppar lite emellan.. Men jaja, vi hörs senare ikväll! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Viktorija

Hejsan!

Just nu har jag en tävling i samarbete med tvspelsweb, priset är ett valfritt halvtonat filter och temat är "din favoritbild"

Skulle vara jättekul om du var med! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2011/may/fototavling-din-favoritbild.html#comment

2011-05-13 @ 20:21:23
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0