Kör en lista jag hittade på min gamla blogg

Lovar du att vara ärlig? Yes sir.
Du heter: Ebba.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, vet faktiskt inte..
Beroende av: Datorn, musik, godis och lite andra grejer.

Ved behöver du mest just nu: Ben and jerrys, har jätteont i halsen. Och glass kyler ner.
Vad tror folk om dig? Ja, fråga inte mig.. Haha. Nejmen jag vet faktiskt inte. Dem tror väl att jag är rätt blyg, glad sådär kanske? ;)
Stämmer det? Ja, jag är ganska blyg för dem jag inte känner men dem jag känner är jag absolut inte blyg för.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår..? Haha, nej jag vet inte.
Vad säger du för att imponera på någon? Är mig själv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja gör det!"
Vilken är din favoritmålning: Ingen aning, kan inte så mycket om konst och grejer..
Var bor du? Utanför Stockholm.
Trivs du där: Ja!
Brukar du bli för full: Nej jag dricker inte.
Är du allergisk i mot något: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Vet faktiskt inte :o

Hur svarar du i mobilen: Hemtelefon: "Hej det är Ebba" Mobil: "Hallå?" eller "Hej det är ebba"
Vem ringde du senast? Ellen.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer inte ihåg, det var nog när mamma ringde och sa att jag skulle möta henne till Valters dagis.
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar ungäfär.
Tycker du om din pappa: Ja såklart!
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är med mina vänner och familj. Och när man gör roliga saker och sånt, och när det är sommarlov och sånt.
När blev du fotad senast: Vet inte, men jag fotade med photobooth för några minuter sen.

Hur känner du dig nu: Helt okej, eller jag har ont i halsen och lite täppt men annars så bra.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, grå.. Haha roliga färger. Nejmen sen har jag massa färgglada också.
Vad tycker du om fötter: Haha.. vet inte..
Är du smart: Nej det kan jag inte säga. Jag är väl normal.
Är du aktiv i skolan: Ja.

Vad saknar du: När man var mindre och mycket mer..
Hade du en bra kväll igår: Jarå.
Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Helt olika.. På vardagar blir det i alla fall 22.00 - 22.30. Men på helger varierar det ;)

Är du blyg? Dem jag inte känner är jag rätt blyg för, men inte med dem känner såklart.
Sysslar du med någon idrott: Nej inte för tillfället, slutade nyss på gymnastik. Men i höst ska jag träna! Sen ska jag nog börja på friskis nu om några veckor eller så.. Kanske.
Vill du hellre ha mail än brev: It doesn't matter.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
Har du spytt offentligt: Nej.
Vad gör du i morgon: Vet inte. Skolan.
Vad är det värsta du vet? Mycket! Äckliga insekter, m.m.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Justin Bieber, Beyonce kanske?
Vad längtar du till? SOMMARLOVEEEET.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp
Vad använder du för shampo? Elvital (stavning?) Loreal Paris.

Vad är det finaste du fått? Ojoj, Thomas Sabo armband, mobil, ipod touch och sådant.
En speciell dag du minns: 24/1 2010.
Vilken årstid är det om fem månader: Oktober
Du samlar på: Pengar.

Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Nja.
Vilken tid gick du upp idag: 6.30.

Har du strumpor på dig nu: Nepp, jag är barfota.
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv, äta middag m.m.
Är det okej att gråta: Ja of course.
När grät du senast: Kom inte ihåg.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, resa, spara & skänka.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika.
Vill du gifta dig: Japp.

Solar du ofta: Alltså inte solarium utan utomhus så ja, ganska.
Är du bra på att laga mat: Haha, nej inte direkt.
Gillar du att dansa: Aa, det är kuligt. :)
Är du flygrädd: Nope.
Hur vig är du: Jag är jättevig i ryggen, måste bli av med det kommer få ont i ryggen annars. Men om man räknar med att gå ner i spagat och splitt är jag inte alls vig.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, mjölk, juice eller iskall cola.
Vilken är din favoritglass: Ben and jerrys
Tror du på ett liv efter döden: Ne, tror inte det..
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, glass, chips eller jordgubbar med glass.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Hehe, lite-
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det varierar.
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå
Biter du på naglarna: Ne :-D
Vad gör du på helgerna: Kompisar, badar på sommaren, shoppar och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0