Home after a long day

Tjenixen!
Är äntligen hemma efter att ha spenderat hela min dag på plantagen.. Great.. Nejmen, så farligt var det inte bara lite.
Vi köpte typ upp hela affären, haha.
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på Eurovision och så. Skulle kanske sovit hos Ebba, men orkar verkligen inte.
Är jeedrigt trött. Men lite glad! För jag har lärt mig att göra en rondat utan händer (a) Heh..
Nu ska jag iaf göra klart min önskelista, sen kolla på Vampire Diares.
Bloggar senare! Kram ♥


HAAHAHHAHAHHAHAHA, fyfaasiken vad gammal. Det var en klassfest och jag skulle vara mimmi pigg..

Kommentarer
Postat av: kladdi

Fin blogg ni har tjejer ! :)

2011-05-14 @ 19:23:05
URL: http://kladdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0