Hemma

Hej på er! Kan berätta lite allting nu.. Först var det skola, fast jag gick ner till parkeringen klockan elva för jag skulle till tandläkaren med pappa. Fast Valter följde med också för han är alltid ledig på fredagar. När vi kom dit så började dem med att ta en bedövningsspruta som inte kändes alls.. Alla har skrämt upp mig med att det gör superont och allting. Jag kände knappt att jag hade något i munnen så ni som ska ta bedövningsspruta - oroa er inte, man känner typ ingenting! Sen så skulle dem borra tanden istället för att dra ut den vilket var bra. Sen la dem på någon konstig kräm på allt och det smakar så äckligt så det går inte att beskriva. Usch.. Sen är jag helt uppsvullen i hela munnen. Känns som hela tungan och kinden är tjock.. haha. Sen åkte jag, pappa och Valter till sickla och mötte mamma och Vera. Sen åkte vi till Mc donalds och köpte med oss lunch, en cheeseburgare och milkshake tog jag ifall någon undrade ;)
Nu så ska jag göra någonting.. Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: simone

hade du ett hål? jag ska fixa mitt hål om nån vecka :OOOO paniik.

2011-05-06 @ 14:12:54
URL: http://[email protected]
Postat av: anonym

du måste ta hand om dina tänder. hål är inte bra att ha.

2011-05-06 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0