Hemkunskapsläxa

Tjolahej! Haha.. Idag så har jag varit med Julia! Hon kom till mig runt halv tolv och då hoppade vi studsmatta, pratade och åt lunch (pannkakor med sylt och en festis). Sen tog vi bussen till hemköp och köpte lite gott och sen gick vi och pratade och fotade bilder nere vid en sjö. Vi fotade 230 bilder ungäfär, så ja.. Det kommer bilder sen. När Julia har laddat upp dem. Sen gick vi hem till Julia och hoppade studsmatta och överförde bilderna. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade. Nu ska jag göra klart hemkunskapsläxan.. Eller ska bara få mammas underskrift på att jag har lagat en lunch så det är inte sådär supermycket för mig att göra. Sen ska jag duscha och äta middag som blir hemmalagad pizza. Mums! Men nu ska jag göra någonting annat. Puss och Kram! ♥


I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0