Helt slut

Herregud, vilken dag alltså! Haha. Kom precis hem, slutade egentligen 14.10 men jaja. Berättar om hela min dag istället, och till Julia kunde inte göra något idag skulle hämta Valter och din gympa börjar ju typ om jättekort tid så det blir lite tajt? :/ I alla fall.. Idag i skolan hade vi först matte, musik och gympa. Sen lunch och SO. Sen på NO:n kom min mamma och Vera för vi har en vecka i skolan då föräldrarna ska komma och hälsa på en lektion/hel dag. Så, ja..  Sen gick jag, mamma och Vera och köpte lite bubbelvatten och choklad och hämtade Valter på dagis. Sen gick vi hem hela vägen i regn och jag bärde Vera. Det var inte lätt kan jag säga, träningsverk i några dagar! Men nu ska jag sätta på teven. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0