Godnatt

Hejhej! Sitter och kollar på något tv program med mamma, fast kollar inte.. Men ändå!
Kom precis in efter att ha snackat lite med klådia, alltid mys.
Förlåt att min uppdatering inte varit på topp dom senaste dagarna, har vart sjuk och idag är jag så himla trött. Men jag ska verkligen bli bättre, vet dock inte om det blir så bra uppdatering den här veckan som kommer vi har väldigt mycket.. Måndag: Spela in en film. Tisdag: Friidrottsdag. Onsdag: So & Engelska prov. Torsdag: Ha typ.. "picknick med klassen och kolla på stenar" Haha..
Hah, men ska ändå bli bättre. Men nu ska jag kolla lite tv eller spela sims. Bloggar imorgon. Godnatt alla fina ♥


Haha leo...Saknar dom så :) ♥

Kommentarer
Postat av: nea

haah kan du lägga in den där headern på min blogg det blir alltid dåligt när jag ska göra sånt, heheh :D

2011-05-21 @ 23:09:42
URL: http://neeafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0