Godnatt

Hejhej! Förlåt! Jag har verkligen blivigt sämst på att blogga. Men den här veckan ska jag komma med new blog powers! Yäh. Nejmen, jag ska bli bättre!
Idag iaf, så var jag ju med Julia och Ebba. Vi åkte till forum, och jag köpt 3 saker, som jag visar imorgon.
En blus, ett linne och en bikiniöverdel. Så det får ni se imorgon.
Jaja, sen ikväll har jag kollat på VP, ätit middag o.s.v. Just nu kollar jag på pensionärsjävlar på semester.
Sen om ett tag ska jag sova. Usch, imorgon är det skola igen.. Hope i surive this week! Nej, men det gör jag.
Bloggar mer imorgon, godnatt alla fina ♥


Kommentarer
Postat av: alicia f'

Såååå nu har jag tagit bort skuggan, nöööööjd? -.-

2011-05-01 @ 22:20:40
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0