Fredag

Godmorgon! Nu sitter jag i sängen och är typ klar, ska bara packa ner allt i väskan sen gå till bussen.
Idag blir det en kort skoldag för min del, bara till klockan 11. För då hämtar pappa upp mig och så åker vi till tandläkaren, kanske kommer dra ut en tand! Eller så blir det någon annan gång.. Vill verkligen inte! Alla säger att bedövningssprutan gör jätteont. Men jaja.. Sen efter tandläkaren som jag ska vara hos 11.20 (tror jag det var), efter det åker jag hem och äter lunch troligtvis osv.. Nej juste, kanske inte får äta om jag har bedövning i hela munnen! :( Jaja.. Gud vilket ointressant inlägg. Men nu ska jag packa väskan. Puss och hej! Ha en superbra fredag ♥

Skulle publiceras 7.25 imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0