Ellen åkte nyss

Hejhej! Ellen åkte nyss hem, och förlåt för jättedålig uppdatering :(
Idag så är det lördag som ni kanske vet, och jag och Ellen var tvugna att gå upp halv åtta. Då fixade vi i ordning oss, åt frukost och allt och blev skjussade till Slussen kvart över åtta. Vi kom fram 8.35, och skyndade oss för vi var lite sena. Sen tog vi tunnelbanan till Östermalms IP, eftersom vi skulle städa innan Maraton och även medan dem sprang. Det var så sjukt mycket skräp, man kan inte fatta. Och det var grymt jobbigt tycker jag, skönt att det är över. Haha. Då tog jag och Ellen bussen hem till mig och åt chokladboll, hoppade studsmatta, satt lite vid datorn, pratade och sminkade oss. Vi tänkte då fota, men vi orkade inte.. Ska strax följa med pappa och handla tror jag. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0