Wednesday

Hej på er, nu är jag hemma från skolan och har lite huvudvärk och ont i halsen. What's wrong with me? I alla fall, sitter nu i soffan och kom hem från skolan för kanske 1 och en halvtimme sen. Då när jag kom hem åt jag äpple, macka och juice till mellis. Jaa.. I skolan så hade vi matte, världens jobbigaste styrka och konditionspass på gympan, musik, lunch, so och no. Fast det var bara vissa som fick tillbaka sitt so prov idag, och det fick inte jag så vet inte riktigt hur det gick. Jag hoppas det gick bra! Nu så ska jag logga in på facebook, kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Det gick säkert jätte bra för dig Ebba! :) <3

btw.. Fin bild :)

2011-03-09 @ 16:26:09
URL: http://majafurugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0