Uttråkad

Senaste
Låt du hörde:
 "I'd rather be with you", det är faktiskt en av mina favoritlåtar just nu.
Film du såg: Någon film på tv1000 som jag inte minns namnet på tyvärr.
Mat du åt: Pommesfritt, kött & bearnessås.
Kram: Valter eller Vera.
Puss: Vera.
Känslan: Besviken kanske för att jag är sjuk, haha.
Resa: Frankrike.
Glädje: Att det är fredag imorgon + våffeldagen & pappas födelsedag.
Dröm: Jag har inte kommit ihåg mina drömmar på jättelänge. Så minns tyvärr inte.
Person du träffade: Hela min familj sitter i vardagsrummet, så ja.. Alla i min familj!
Personen du pratade i telefon med: Mormor.
Personen du fick sms av: Farmor.
Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig gjort det för jag gillar inte korv.
Gången du var utomhus: Igår, har inte varit ute idag eftersom jag är sjuk. Men ska ut och mata kanienrna sen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För 10 minuter sedan.
Saken du köpte: Stickad tröja, magtröja och linne från Bikbok i söndags.

Allmänt
Ska bli skoj: Helgen!
Ska inte bli skoj att: Att jag är sjuk..
Sparar till: Paris i sommar och kanske sparar till en iPhone. Wish me good luck..
Pålägg som gäller: Cheese is my favourite! ;p
Önskar att jag var bättre på: Rita, sjunga och mycket mer.
Dagens dryck: Mjölk, äppeljuice och cola.
Vad saknar du: Sommaren, thailand m.m.
Tre band/artister: Rihanna, Bruno Mars och Usher.
Vad har du gjort idag: Varit hemma eftersom jag är sjuk. Så har kollat på film, suttit vid datorn m.m.
Brukar du svära mycket: Nje, inte så jättemycket. Nån gång ibland händer det väl, men inte så värst ofta.
Hur tidigt stiger du upp: 6.30.
På helgerna: Det är helt olika, jag har olika perioder. Vissa perioder sover jag till tio - halv elva. Ibland vaknar jag åtta, halv nio. Ja, helt olika!
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv och ta det lungt.
Hur många timmar sover du per natt: 8 timmar på vardagar ungäfär. Och runt 9 på helger.
Vad är det för veckodag: Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Ojoj, så mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min stickade tröja och mina jeans tror jag.
Längd: 150 cm.. Jag är jättekort, jag vet..
Vikt: 39 ungäfär.
Byter gärna garderob med: Kenza, Miley Cyrus m.m
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: "En komikers uppväxt" som vi läste i skolan.
Mitt rum kan beskrivas som: Rosa, normalt kanske?

Kommentarer
Postat av: Julia

Ny blogg var det här!

Läs, kommentera & Följ gärna!

Jättefin blogg ni har förresten :)



Kram! <33

2011-03-24 @ 20:26:25
URL: http://typtretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0