Tuesday the 22 of mars

Godermorgon! Idag kommer det nog bli fint väder, vilket gillas.
Snön är nästan borta här en bit utanför Stockholm. Schööönt. Idag så ska jag då kanske vara med Johanna beror på om hon kan fortfarande eller inte.
Men nu måste jag fortsätta äta min frukost, sen fixa lite. Sen vid 8 går jag. Så har lite bråttom.
Men vi hörs under dagen, puss! ♥

Btw.. Kommer ni ihåg alla folks i min skola när man skulle ha mössa på sig i matsalen? Det var jag som skickade ut smset (stolt) inte för att så många hade det, men flera lärare hade mössa på sig, hahaha.. Old times..

Kommentarer
Postat av: Maja

Frågestund och tävling på bloggen :) va gärna med <3

2011-03-22 @ 13:56:11
URL: http://majafurugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0