Oh herreherregud

Jag kanske ska börja det här inlägget med.. JAG ÄR SÅÅ GLAD!!
Vet ni varför? Jo, för min lillasyster kommer troligtvis födas idag eller imorgonbitti eller nåt sånt. Iiih! Ni kan inte förstå hur glad jag är, mamma smsade mig under skoldagen och sa det! I alla fall, idag var det mattedag i skolan. Inte så kul eftersom matte är ju inte direkt mitt favoritämne. Men det funkade väl. Sen efter skolan tog jag bussen hem och då var farmor hemma. Så då åkte hon och jag till Valters dagis och hämtade honom. Och nu kom jag nyss innanför dörren.. Nu så ska jag ta och sitta vid datorn ett tag och sen om en timme kanske ska vi äta korvstrofanoff. Bloggar senare, Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad kuuul!!!! :D <3333

2011-03-14 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0