I'm sorry for my bad update, promise i'll be better!

Hejhej! Nu är jag hemma, sitter i mitt rum och skypar med Ebba, trevlans! :-)
Åh, hihi.. Är jätte exited... Så mycket säger jag, vill inte säga mer. Hihihihihih.. Oj, hehe..
Ja, iaf! Har ju precis kommit hem ifrån Lina, vi hade det azum som vanligt. Bakade kladdkaka, pratade, pluggade, skrattade, lyssnade på musik.. Ja, you get it! + några andra saker som bara Lina fattar (haha)
Skolan var iaf nästan normal. Jag och Claudia fick stå i köket, super jobbigt. Usch, svettades som en gris, haha nejmen det blir apvarmt, sen så var det saker att göra heeela tiden. Men vi fick julmust och glass, så lite bra var det iaf.
Men jaja. Ikväll blir det bara jag och mamma. Stella och Leo är någonstans, och ska sova där. Vet inte riktigt vart..
Ikväll så ska jag kolla på tv, antagligen chatta med Ebba en massa. Om en liten sak.
Men nu så ska jag göra nåt, typ spela piano eller nåt. Vi hörs senare! Kram ♥


random bild på mina läppar..

Kommentarer
Postat av: Hemlig tihii :P

Vem hejar ni mest på i melodifestivalen. Ta upp denna kommentar på bloggen!

2011-03-08 @ 19:18:08
Postat av: C l a u d i a

Skitsnygg bild:)

2011-03-08 @ 20:26:05
URL: http://bestofclaudia.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Tackar tackar! =D

2011-03-09 @ 20:15:37
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0