Hiss & diss


Ben & Jerry Cookie dough - Vad mer kan jag säga än att det här är världens godaste glass. Älskar verkligen den. Men kakdegen, glassen & chokladbitarna. Yummie! ;p
Disney filmer - Det är faktiskt väldigt mysigt att sitta och kolla på gamla disneyfilmer man inte sett på länge!
Spotify - I love it, utan spotify skulle det vara väldigt jobbigt att lyssna på musik på datorn. Eller, itunes och youtube finns ju och säkert massa andra saker. Men spotify slår ändå allting!
Sommaren - Jag älskar verkligen sommaren, det är så underbart! Värmen, sol, bad och allt annat. Måste bara hissa det, det enda minus som finns med sommaren är alla insekter, speciellt getingar!
Bebisar - Älskar små bebisar, så gosiga och små!
Vårvädret - Åh, jag älskar vädret idag! Det har varit soligt, varmt och känts almänt vårigt (y)


Gina tricot - Dem hade jättefina kläder förut och jag älskade Gina tricot. Men jag tycker att deras kläder blir bara fulare och fulare.. Så gina var mycket bättre förut! Tycker jag i alla fall. Därför dissar jag den.
När man inte hittar nåt när man shoppar, när man väl har pengar - Så blir det alltid för mig. Nu när jag kan shoppa för 1900 kronor så hittar jag ALDRIG någonting i affärerna. Men när man inte har någonting kan man hitta hur mycket som helst. Det är jobbigt..
Segt skol internet - Eftersom det är så många som använder internet i skolan så blir det alltid jättesegt. Så det är en stor diss!
Snön - Tycker den sista snön kan ta och försvinna nu, så våren kan komma påriktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0