Hemma

Hej på er! :) Nu är jag hemma från skolan och sitter och dricker cola.. var så sugen! I alla fall. Idag hade vi lite olika lektioner. Först hade vi matte, sen musik & idrott. På idrotten spelade vi in en rolig video till våran skoldokumentär. Sen så var det lunch: potatismos och fisk. Sen efter lunchen hade vi SO och jag fick reda på mitt so-provs resultat. Jag fick MVG! Herregud, jag hade förväntat mig ett VG. Men det var ju kul! Sen hade vi och NO och nu sitter jag här, ensam hemma. Nu ska jag gå och fixa lite rostade mackor. Längtar även tills imorgon för då fyller jag år & så kommer mamma och Vera hem! (hon har fått en namn, Vera blev det!) Vi hörs lite senare, Kram på er ♥


Valter i höstas, sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0