Hej på er alla söta människor!

Hejhej, lite smått konstig rubrik, men jaja! Har precis kommit hem från Anna. Vi.. Oj, gick ut med hennes hund, var konstiga.. Sjöng, gjorde en video, bakade, pratade.. Ja en massa saker! Kul som vanligt ;)
Videon kommer upp på bloggen, och säger bara en sak.. Ni som tror ni vet hur jag är, har fel. Jag är så jedrans random!
Så mycket säger jag. Haha.. Ikväll så ska jag bara vara hemma. Tacos + film kommer min kväll spenderas. Mysigt enligt mig. Just nu är jag extremt hungrig, näringsbrist igen. Men ska äta snart. Och lyssnar på musik gör jag också.
Men nu blev det mat! Bloggar efter det! :) Kram.

MEDDELANDE TILL INEZ.
OM du ser detta, kontakta miiig!!!!!!! (Du vill verkligen veta... Snakeface..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0