Fullt upp

Hejhej kom precis hem ifrån Ebbas (Neiås, inte ebba jag bloggar med ;d) Tjejmiddag, typ, eller nåt liknande!
Var jätte trevlans med mycket trevlans sällskap! Vi typ.. Åt, kollade på melodifestivalen (y), skrattade m.m. Hehe, för dom som ville veta..
Har inte kunnat blogga nåt idag typ, vart i forum och Lina tog två hål i ena örat, sen åkte jag hem och fixade mig, sen till Ebba, och nu när jag kom hem så hade vi ett nytt nätverk, men det fungerar inte på min dator. Så det är ju jätte kul.. Bloggar just nu ifrån min systers dator, vilket går sisådär, haha inte van vid windows typ.
Jaja, kollar just nu på Mad men med syster & moder min. Ska snart sova, hehe är jätte trött. Vi hörs imorgon, puss! ♥ (imorgon kommer lite bilder ifrån helgen)


bara en liten bild på mig och Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Jeff

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 11:19:09
URL: http://jeff.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0