Åkte hem från skolan

Hejhej! Idag så var jag tvungen att åka hem från skolan för jag mådde inge bra.. Slutar ju egentligen 14.10 men jag tog bussen hem vid klockan ett istället, så kom in genom förren för en kvart sen. Jag kan förklara lite om skodagen. Först hade vi matte som vanligt, sen var det musik och vi höll på våran "musikvideo". Sen så var det gympa och beeptest! Det var där jag började må dåligt. Kände först att jag hade lite ont i halsen, hade det redan imorse. Men tänkte inte så mycket på det. Sen så körde vi. För er som inte vet vad beeptest så är det att alla står på ena sidan av gympasalen. Sen så piper det och då ska man springa och komma till andra sidan innan nästa pip kommit. Låter komplicerat kanske, men det var iaf jättejobbigt. Och efterråt så blev jag helt rödflammig i ansiktet, hade ont i halsen och fick ganska svårt att andas. Eller det kändes som om det täppte till lite i halsen. Så då åt vi lunch och på rasten gick jag till skolsyster. Hon trodde att det berodde på att jag hade haft ont i halsen och så. Så sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här, haha.
Men vi hörs lite senare, nu ska jag nog ta någonting att äta. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: vican:)

stackare! :( krya<3

2011-03-23 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0