Stan

Hejhej! Nu är jag hemma efter en lång dag i stan. Har gått sjukt mycket så är jätte trött i benen.. Hehe.
Köpte två bhs, ett par shorts, ett par svarta byxor, skor och en liten väska. Ska visa bild på det imorgon eller nåt men kan inte just nu. Efter jag och mamma köpt allting så tog vi typ 100 bussar och 100 tunnelbanor till Waldermarsudde och kollade på Lars Wallins utställning. Mamma vill inte bara gå i stan och shoppa, så vi måste alltid göra något annat också.. Haha, men det var helt okej. Sen fikade vi och åkte hem. Nu har jag blivigt sur på Lina för att hon inte kan sova över imorgon, och ringt Ebba och frågat ifall vi kan sova över imorgon, haha.. Men det är ju bra! Ikväll ska jag äta grekisk sallad och hyra film. Bloggar senare. Poss ♥


Bild i repris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellen spelar du gitarr? och plz kan du svara på frågorna om din Iphod tuch? :))

2011-06-03 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0