Min dag på Grönan

Hejhej! Kom hem runt halv sex, tog färjan hem halv fem. Bussen tar sjukt lång tid att åka! I alla fall.
Idag så var jag ju på Gröna lund med Lovisa, åkte dit runt halv tolv. Innan det åt jag två "köttbullar med bröd", istället för korv med bröd eftersom jag inte gillar korv. Sen tog jag bussen dit, mötte Lovisa på bussen. Vi åkte Twister, Insane, Jetline 2 gånger, Extreme, Slänggungan, uppskjutet. Det var nog allt, eftersom det var ganska långa köer på vissa av attraktionerna. Sen tog jag en lott på Marabou hjulet, vann inget ;) Kan verkligen inte vinna på lotteri! Det var i alla fall en lyckad dag! Nu är jag hemma och har ätit middag och så, ska strax åka iväg med pappa och handla matsäck för imorgon ska vi till Södersved med klassen, så börjar inte förän 10. Skönt! Sen ikväll blir det dusch, tv och jordgubbar. Puss ♥

PS: Bilder från Gröna lund kommer när Lovisa laddar upp dem. Ifall hon gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0