With Lovisa

Hejhej! Nu sitter jag i mitt rum med Lovisa. Idag så var det först skola med alla dem där ämnena som vi alltid har på tisdagar. Slutade vid 14.30, men bussen gick inte förän 15.00 så jag, Louise och Louise satt och väntade i skolan en stund innan vi gick till bussen. När jag kom hem så åt jag melon och kakor. Var jättehungrig eftersom det inte var god mat i skolan. Äcklig strömming och mjöligt potatismos. Usch. Sen så kom Lovisa till mig och vi hoppade studsmatta och lärde oss hjula i luften. Alltså utan händer. Nu sitter vi uppe på mitt rum vid datorerna och har sett lite gymnastkfilmer från i somras/våras förra året.
Men nu så ska jag vara social. Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0