Trötta jag

Hejhopp lingon'nopp.
Lite udda sätt att säga hej på, men ändå! Är hema nu från skolan som jag vart ett rätt bra tag.. hehe..
Vart så himla trött idag, och jätte yr i huvudet så först ville jag gå hem så ringde mami och så. Men då bestämde vi sedan att jag skulle gå till skolsystern, och ja. Har vart "yr" ett rätt bra tag. Men jaja. Fick ungefär reda på varför jag är yr så. Jaja, fortsatte skoldagen även fast jag vart jätte trött och yr. Men jaja, efter skolan blev det ju sol!! Häärligt.
Blir på så bra humör när det är sol. Och jätte varmt för den delen! Love it. Förutom ett litet svullnat öga så är det toppen. Känner av någon pollen lite tror jag. Jaja, ikväll blir det nog ut och träffa Claudia och Inez (?) Och McDonken.
Så det är ju nice! Men nu ska jag göra nåt. Kram ♥



Kommentarer
Postat av: M A L I N

Jobbigt att vara yr =( vad var orsaken? <3 jag är oxå ofta yr!

2011-04-04 @ 21:00:20
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0