Tråkig söndag

Hejsvejs!
Tråkig söndag idag eller hur? Har typ någon konstig känsla? Tråkigt känns allt. Grått, kallt, blåsigt, söndag. Ja det säger sig själv. Idag har jag gjort absolut ingenting, verkligen ingenting. Ska kanske hyra film ikväll vilket alltid är mysigt.
Sen laddar jag upp filmen jag gjorde igår som är önskad, okej säger vad det är. En sminkvideo. wey! Haha, vet inte ens om jag vill ladda upp den? Det hela känns så himla töntigt.
Vad tycker ni readers? Ska jag ladda upp den?
Om ni vill det så gör jag det, men jag är ju inget pro direkt. Men jaja, just nu skypar jag med Ebbis.
Men vi hörs senare. Puss E ♥


Kommentarer
Postat av: Enya♥

Hej allt bra med dig? :)

2011-04-03 @ 16:45:35
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: Anonym

ladda upp den!!!:D

2011-04-03 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0