Storstädat hela mitt rum

Påriktigt, överrallt. Helt slut.

Jaja, hejhej! Förlåt att jag inte bloggat, men ja.. Har ju städat så a.
Sitter och funderar på om jag ska köpa en skinnjacka eller inte. Ska köpa ny, och sitter och spanar in en.
Tror jag ska köpa den, men vet inte riktigt. Idag så bowlade ju vi! Ebba vann dock.. Haha, men de gör inget för jag är en bra förlorare. Haha, dagens mini inköp blev en ring som jag ska visa snart.
Sen så efter Sickla, där vi var och shoppade och bowlade, så kom papa och hämtade upp mig och Ebba, då stjutsade vi hem Ebba, sen åkte vi till ett fik. Jag pappa & Susanne. Kommer 3 bilder senare. Men nu ska ni få gissa vilken skinnjacka det är jag ska köpa! :)


Jofama By Kenza ? Modekungen ? H&M?.. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0