Söndag

Godmorgon! Går upp tidigt idag, måste plugga hela dagen typ. För vissa saker är i matten är jag rätt osäker på, tillexempel med cl, hg och sånt vad det i blablabla och grejer.  Sen så har jag hemkunskapsläxa och frankaprov. Kommer sitta fastklistrad vid datorn och häften och plugga. Eller, haha. Jag vet att det aldrig kommer kunna sitta hela dagen. Jag tröttnar ju efter ca. 10 minuter. Men ska försöka plugga mycket idag iaf. Annars blir dagen lugn. Kanske se på film och sånt också. Men ska inte göra någonting speciellt. Men jag bloggar mera senare! :)
Puss på er, hoppas ni får en roligare söndag än mig! ♥


Kommentarer
Postat av: wilma

Gå in på min blogg och rösta i fototävlingen! Röstningen avslutas på tisdag, kanske de bidrag du rösta på vinner?

Kram(:

2011-04-10 @ 08:56:06
URL: http://wilmaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Har en ny blogg ;) Eran är jättefin!!

2011-04-10 @ 12:07:51
URL: http://justjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0