Pasta med skinksås

Hejhej, sitter just nu i sängen och var ute och hoppade årets första studsmattehopp för en kvart sen. Det var väl lite sådär, hann inte hoppa innan jag fick världens håll så jag kunde nästan inte röra mig, haha! Innan det duschade jag och åt pasta med skinkssås. Yummie! Eller det var inte precis skinkssås eller det var med skinka, purjolök, paprika i. Men i alla fall, om en timme blir det Mamma byter bo, lite småroligt program. Men har inte så mycket mer att säga. Hade bara velat slänga in något. Ska även se ifall kameran funkar så jag kan lägga upp vad jag shoppade igår! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla! :D



Kramar!



PS. Uppdatera sidan några gånger om du inte ser inläggen! :)

2011-04-04 @ 19:39:26
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0