Någon som orkar läsa?

SENASTE:
Dryck: Apelsinjuice
Telefonsamtalet: Mamma, tror jag?
SMS: Mamma där med, haha.
Sång du lyssnade på: Price tag
Gången du grät: Kommer inte ihåg.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
1. Vit
2. Ljusrosa/beige
3. Svart

UNDER 2010 HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, många nya!
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, japp!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte förändrat hela livet precis, men alla förändrar ju ens liv på något sätt. Alltså gör det roligare eller så!
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Hmm.. Tror det?
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Ca. 80 % av dem jag har på msn har jag träffat.
Har du några husdjur: Två kaniner.
Vill du ändra ditt namn: Ja, fast Ebba är ändå helt okej.
Vilken tid vaknade du idag: 6.25.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag sov
Någonting som du längtar till: Sommar!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ja
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej jag tror faktiskt inte det.
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting!

OM DIG:
Vad är ditt namn: Ebba
Singel/upptagen: Just nu är jag singel.
Hårfärg: Blond.
Långt eller kort hår: Ganska långt.
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår, IBLAND.
Piercings: Öronen.
Tattoos: Inga
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte opererats.
Piercing: Mina öron.
Tattuering: Har inte det..
Bästa vän: Har många bästavänner!
Sporten du gick på: Hm.. Tror det var balett?
Vaccination du minns: Mina första vaccination som jag minns rätt väl, var nog i fyran när vi tog stelkramp eller några år innan det som jag tog något vaccin innan vi åkte till Thailand.
Förälskelse: Det var väl säkert på dagis.

JUST NU:
Äter du: Inget, men åt förut mellis.
Dricker du: Inget.
Är du påväg att: Titta på tv.
Lyssnar du på: I'd rather be with you.
Väntar du på: Inget särskilt.

DIN FRAMTID :
Vill du ha barn?: Japp.
Vill du gifta dig?: Yes.

HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: Nej, för jag har varken glasögon/linser.
Har du blivit arresterad?: Nej!

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej inte direkt, har jättedåligt självförtroende!
Mirakel: Nepp.
Kärlek vid första ögonkastet: Kanske, kanske inte.
Himlen: Himlen? Haha, klart jag tror på himlen? Jag ser den ju så fort jag är utomhus? ;o
Änglar: Nej.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång?: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut? Ja!
Vad kan du verkligen inte leva utan?: Familjen och vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0