Min påskafton

Hejhej, kom nyss in från att ha varit ute och hoppat studsmatta. Bara för att jag inte har något att göra hade jag tänkt berätta om min dag. Vaknade halv nio imorse, satt vid datorn, åt frukost osv.. Sen hoppade jag studsmatta och lite sånt. Sen så letade jag efter mitt påskägg, där fanns det godis & parfym. Sen så fikade vi med kakor och bulle. Sen under dagen tog jag det lite lungt, läste, satt ute, hoppade studsmatta och sånt där.

När klockan var fem, alltså för ca. 1 timme sen åt vi påskmat. Till exempel lax, potatis, köttbullar, ägg, olika bröd och ost och smör, skagenröra, sill och sånt där. Nu så ska jag göra någonting.. vet inte riktigt vad. Ikväll blir det Indiana Jones och jordgubbar med glass. Mums! Sen har jag och Tilda även pratat om att byta rum.. Men jaja. Vi hörs! Kram ♥

http://data.whicdn.com/images/9095425/5642047783_e1fbe25f0f_b_d_large.jpg?1303571579

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0