Matteprov

Godmorgon! Vilken underbar start på dagen känner jag, molnigt ute (kanske blir bättre väder på dagen), har ingen sovmorgon utan bara 8.10 & har 7:ans viktigaste matteprov första lektionen. Pluggade mycket igår så hoppas det lönar sig. Men det spelar ingen roll hur mycket jag än pluggar, matte har alltid varit min svagaste sida i skolan. Men vi får hoppas att det går bra! Idag så har jag väldigt ont i halsen, så vi får se hur jag känner mig sen. Antingen är jag med en kompis, eller så går jag hem. Vi slutar ju även 15.30 idag, så vi får väl se helt enkelt. Men nu ska jag fixa mig det sista och sen gå till bussen. Puss ♥

http://data.whicdn.com/images/8707602/tumblr_lijbpwzk4O1qastyxo1_500_large.png?1302497436

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0